Söndagsfin

Det känns redan konstigt att jag inte ska till jobbet imorgon, helt fel blir det… Det kommer nog ta en stund för mig att varva ner lite och landa, verkligen förstå att jag har semester. Lär säkert fatta det lagom när det är dax att börja jobba igen.

Men en snabb update från igår då Markus och jag var ute hos hans föräldrar.. Vi åt först lite middag och medan vi inväntade efterrätten så tog vi oss en tur med den lilla båten, kanon fint väder fick vi dessutom. Började nästan spricka upp men solen var dock fortfarande väldigt blyg.

Äh, ja den sista bilden är då Markus väldigt stolt över…. Han tyckte han var kanon smart med att förtöja båtskrället uppe på bryggan istället för att dra upp den i stranden, alla har då sina egna ideer… Helt klart!

Men idag så har dagen bjudit på strålande sol och regn, ja regnet kom ju definitivt bara för att jag satte på mig ett par shorts… Så har strosat runt mest hela dagen, mockade stallet medan mamma red Phamie på morgonen och sen så vart det en skrittpromenad med ponny-power. Vist vart han fin i manen idag?! Söndagsfin dressyrponny!

Efter lite fika och uppladdning så vart det Barrets tur att göra något, på med pessoaselen vart det och upp på ridbanan. Såklart så kom lagom regnet när vi gick ut och det höll i sig med att småregna hela passet.. Lagom klara och skulle just gå hem så vart det kanon varmt och strålande sol, bra timing inte sant?

Barris ser rätt så förvånad ut, gå hem lagom när de slutade regna …

 

 

Om carroschonning

Namnet var då Caroline och jag är 22år gamal. Här på bloggen så kan ni följa min vardag både i fram- och motgång.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar